کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است؟

بهترین انتخاب کیف کدام گزینه است؟
خلاصه

یکی از اکسسوری های همیشه همراه خانم ها کیف است. باید این را بدانید کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است. این نکته یک نکته مهم است که در نگاه اول شاید مهم به نظر نرسد اما در استایل شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

1400/9/17
1424 بازديد
بهترین انتخاب کیف کدام گزینه است؟

به نظر شما کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است؟

کیف ها از مهم ترین لوازم جانبی خانم ها محسوب میشوند. باید بدانید کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است.
شاید راحت به نظر نرسد ولی در واقع استفاده از یک کیف برای تمام موقعیت ها و مراسمی که حضور پیدا میکنید امکان پذیر نیست. برای مثال ممکن نیست همان کیفی را که در مهمانی از آن استفاده میکنید در هنگام پیاده روی و یا ورزش هم استفاده کنید.
بنابراین داشتن یک کیف به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
دسته بندی گسترده ای در دنیای کیف ها وجود دارد که در اینجا به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد:

کوله پشتی

کوله پشتی مناسبمشخصات و قیمت کوله پشتی دخترانه

 

کوله ها از یاران دوست داشتنی و همیشه همراه ما هستند و با داشتن یکی از آنها حس خوب، راحتی و امنیت زیادی خواهیم داشت. از کوله ها علاوه بر استفاده های ورزشی، در محل کار و یا تحصیل هم استفاده میشود. امروزه تنوع بسیاری از کوله پشتی ها در بازار به چشم میخورد ولی لطفا دقت کنید که زیبایی ظاهری آن توجه شما را از کیفیت و استحکام بندها دور نکند.
یکی دیگر از تکنیک های استفاده از کیف های مناسب، انتخاب رنگ های خنثی به جای رنگ های خاص و برجسته است. اگر تمایلی به خرید انواع گوناگونی از کیف ها را ندارید، لطفا در انتخاب رنگ کیف دقت بیشتری به خرج دهید تا بتوانید بیشترین و بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

کیف دوشی

کدام کیف برای کدام موقعیت کیف دوشیمشخصات و قیمت کیف دوشی زنجیری 

 

این کیف ها معمولا بیشترین طرفداران را در دسته کیف های زنانه دارند و استفاده روزمره خانم ها از این گروه بسیار بیشتر از کیف های دیگر است. برای استفاده در محل کار، خرید و یا گردش های روزانه انتخاب خوبی خواهد بود. دلیل این انتخاب خوب جادار بودن این کیف ها است.

کیف دستی

کیف دستی مناسب

مشخصات و قیمت کیف دستی شایلین

استفاده از این کیف ها اغلب به دلیل کوچک بودن سایز و مجلسی بودن آن، در مراسم و مهمانی ها است. با انتخاب یکی از این کیف ها میتوانید به راحتی در مهمانی ها شیک و خوش استایل به نظر برسید.

کیف کمری

کیف کمری مناسب برای موقعیت

مشخصات و قیمت کیف کمری مارک دار

شاید فکر کنید داشتن یک کیف کمری خیلی مهم نیست اما باید این را بدانید که با داشتن حتی یکی از این کیف های کمری به راحتی در بسیاری از مکان ها مانند، کوه، پیاده روی و یا حتی خریدهای کوچک که فقط به یک گوشی و کارت اعتباری نیاز دارید مورد استفاده قرار میگیرد.

کیف کلاچ

کیف ادارای کیف کلاچ مناسب

مشخصات و قیمت کیف کلاچ

این کیف ها از جنس چرم بوده و در دو نوع مردانه و زنانه در بازار به فروش میرسد. این مدل کیف ها اغلب در سایزهای متفاوت تولید میشوند و خانم های کارمند و اداری بیشترین استقبال را از آن میکنند.

کیف های اسپرت

بعضی روزها برای گردش و یا کافه گردی به خارج از خانه میروید. در این موقعیت ها استفاده از یک کیف شیک و در عین حال راحت برای شما مناسب تر از یک کیف کوچک مجلسی است.
نکته مهم در انتخاب این کیف ها هماهنگی بین رنگ های استایلتان است .

کیف هوبو

کیف هوبو مناسب

مشخصات و قیمت کیف هوبو مدل آریکس

این دسته از کیف ها از جمله کیف های هلالی شکل و بسیار سبک و راحتی هستند که فرم و شکل ایستاده ندارند و به راحتی میتوانید تمام وسایلتان را در آن جای دهید. بند این کیف معمولا تک بند است و تنظیم سایز بند ندارد. کیف های هوبو از کیف های کلاسیک محسوب میشوند.
یکی دیگر از نکات انتخاب اینکه کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است، انتخاب کیف بر حسب سایز و اندام شماست.

کیف یکطرفه نیم دایره

کیف یکطرفه مناسب نیم دایرهمشخصات و قیمت کیف یک طرفه یاس

 

کیف های یکطرفه بیشترین طرفدار را بین نوجوانان دارند. با استفاده از این کیف ها به راحتی میتوانید دستهایتان را آزاد گذاشته وبه کارهایتان برسید. همچنین با استفاده از این مدل میتوانید یک استایل زیبا وشیک از خودتان بسازید.

کیف های حصیری

اگر اهل ست کردن متناسب با فصل هستید، حتما میدانید که استفاده از کیف های حصیری بیشتر در تابستان مد است . فقط توجه کنید که استفاده از این کیف ها با لباس های جنس الیاف به شما پیشنهاد میشود. این استایل بیشتر مخصوص فصل تابستان بوده و برای فصل های سرد سال زیاد مناسب به نظر نمیرسد.

کیف های خزدار

کیف مناسب برای مجالسمشخصات و قیمت کیف مجلسی خزدار

 

انتخاب یکی از این کیف ها میتواند استایل شما را به یک استایل کاملا زمستانه تبدیل کند. فقط این را بدانید که استفاده از این کیف ها تنها مناسب فصل های سرد سال است و بیشتر میتوانید از این کیف در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کنید.


کیف پول

کیف پول مناسب

مشخصات و قیمت کیف پول زنانه

کیف پول ها از جمله اعضای خانواده کیف ها هستند که باز هم ارتباط مستقیمی با سلیقه و انتخاب شما دارند. تنوع در کیف پول های زنانه به اندازه ای زیاد است که به راحتی میتوانید گزینه مورد نظر خود را از بین این تنوع عظیم از رنگ و جنس انتخاب کنید. ولی حواستان باشد که کیف پول هم یکی از اکسسوری های مهم خانم ها محسوب میشود و باید دقت کافی را در انتخاب آن داشته باشید. باید بدانیدکه آیا طرح و مدل انتخابی شما تناسبی با استایل و تیپ شما دارد یا نه؟

انتخاب کیف برحسب اندام

برای مثال خانم هایی که قد کوتاه تر و اندام ظریف تری دارند، حتما در انتخاب سایز کیف دقت کنند. از خرید کیف های خیلی بزرگ پرهیز کنید. انتخاب کیف های خیلی بزرگ شما را پشت کیف پنهان میکند و قدتان را کوتاه تر نشان میدهد.
همچنین کیف های خیلی بلند و کشیده هم میتوانند کاری کنند که شما کوتاه تر به نظر برسید.
برای مانتوهای بلند و مجلسی از کیف هایی با سایز کوچک استفاده کنید تا جلوه بهتر و آراسته تری داشته باشید.
افراد قد بلند در انتخاب سایز کیف کمی آزادتر هستند و به راحتی میتوانند کیف مناسب خود را انتخاب کنند.
امیدواریم که با اطلاعات اندکی که در مقاله بالا در اختیارتان قرار دادیم، کمکی در انتخاب بهتر کیف مورد نظرتان کرده باشیم.

 

 

 

بهترین انتخاب کیف کدام گزینه است؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟